"Hakukoneoptimointi" | Punakynäpaholainen

Sisältöjen tekeminen on kokonaisuus. Osa tätä kokonaisuutta ovat myös vaihtoehtoiset kuvatekstit eli alt-tekstit. Sisältöjä tuotetaan aina lukijalle, kohderyhmälle, ja siksi alt-tekstit ovat tärkeä osa käyttäjäkokemusta. Kuten esimerkissäni, lataamattomien kuvien sijaan käyttäjät näkevät vaihtoehtoisen tekstin, joka auttaa ymmärtämään kuvan sisältöä. Vaikka kuvaa ei näkyisi, vaihtoehtoinen teksti tarjoaa tiedon siitä, mitä kuvassa olisi ollut. Se tukee viestin saavutettavuutta. Parhaimmillaan alt-tekstit kertovat kuvista kaiken eli ovat ns. tekstivastineita kuville. ...

Kun lisäät laadukkaiden linkkien eli backlinkkien määrää, johdatat tehokkaammin potentiaalisia asiakkaita verkkosivustollesi. Jos mietit käyttäytymistäsi verkossa eli jos törmäät luottamasi tahon sivustolla mielenkiintoiseen linkkiin, joka johtaa aiheesta kertovalle verkkosivustolle, mahdollisesti myös napsautat sitä, eikö? Miten se sitten tapahtuu niin, että se mielenkiintoinen linkki olisi omasi?...

Nyt on aika siis piristää paikallisnäkyvyyttä. Miten nousemme sitten esiin paikallisille palveluamme etsiville ihmisille? Kun markkinointia mietitään, kannattaa silloin nostaa myös paikallinen hakukoneoptimointi sekä paikallinen markkinoinnin kohdennus pöydälle. Millaisia ovat yritykset, jotka tarvitsevat paikallista hakukoneoptimointia sekä markkinoinnin kohdennusta?...