"Kiitosviestintä" | Punakynäpaholainen® | Henna Eklund

Kriisi voi tosiaan syntyä myös kehuista. Niillä on nimittäin joskus tapana vilahtaa huomaamatta ohitse tai sitten emme tiedä, mitä sillä arvokkaalla kultakimpaleella teemme. Suomalaisena (anteeksi stereotypisointi) voimme usein ajatella samoin kuin eräs mies, jonka tekemää työtä kehuin. Hän naurahti ja sanoi, että: "Tällainen omakätinen kyhäelmähän tämä vain on." Hänen sanoistaan voisi ajatella, että hän ei antanut työlleen arvoa ja kehuni olivat turhat hänen mielestään. Näin ei saisi olla....

Erinomaiset kiitosviestit muistetaan asiakasviestinnässä. Ilman asiakasta ei ole liiketoimintaa, joten asiakkaan muistaminen kiitoksella ostoksen jälkeen on vähintä, mitä yritys voi tehdä. Se on myös helpoin tapa saada jaettua iloinen mieli. Valitettavasti on myös yrityksiä, joilta kiitosta ei tipahda....