Punakynäpaholaisena tiedän, että kaikki sisältömarkkinointi kaipaa selkeän suunnitelma, sanoman sekä tarinan. Varaa aika ja kerron, miten autan sinua ja yritystäsi selättämään sisältötilttinne!
Palaverin tarkoituksena on keskustella kanssasi Sinua häiritsevistä viestintäongelmista yrityksessäsi. Eikö yrityksesi nouse esiin? Puuttuuko yritykseltäsi selkeä viesti? Paljon puhetta, mutta vähän tekoja?
Tapaaminen on täysin maksuton ja siten myös riskitön keskustelutuokio. Avaan hieman solmuja ja tiedä vaikka, jos meistä tulisi myös yhteistyökumppaneita. Varaa aika!
Haluatko kysyä jotain? Kaipaatko tukea?
Ota yhteyttä ja keskustellaan.
Soita 050 536 2381 tai lähetä sähköpostia
henna@punakynapaholainen.fi.
Ps. Haluatko tehdä yhteistyötä? Olen aina avoin sellaiselle.
Ystävälläni on kaksi ihastuttavaa lasta, joista toinen on vielä alle kouluikäinen. Voitte ymmärtää, että hänen kodissaan ovat valallaan vielä lelut. Kun kävelin lelujen seassa ystäväni kämpillä ja samalla sekä leikitin että katselin perään hänen nuorimmaistaan, ystäväni touhusi keittiössä ja laittoi kahvileipää pöytään. Samalla hän huhuili, mitä minulle kuuluu, miten yrityksellä menee ja mitä se olikaan, mitä minä oikeasti teinkään. Tunsin oloni Frendien Chandleriksi. Työni harvemmin aukeaa monelle, kun sanon, että olen viestinnän asiantuntija tai sisältömarkkinoinnin ammattilainen. Sitä pitää aina perustella esimerkein. Nyt sanon, että olen sisältötiltin selättäjä.
Sisällöllä on monia tarkoituksia. Hyvä sisältö vastaa kysymykseen, kouluttaa tai täyttää tarpeet. Samalla tämä sisältö auttaa sinua saamaan näkyvyyttä sekä markkinoimaan ja myymään tuotteitasi tai palveluitasi. Jotta sisältö olisi tarttuvaa, sinun on otettava huomioon tapa, jolla ihmiset käyttävät hakukoneita kysyäkseen kysymyksiään. Kysymykset voivat olla pitkiä ja monimutkaisempia, ja vastaus voi viime kädessä vaatia vastaamista muutamaan aiheeseen liittyvään kyselyyn. Tällaisia kysymyksiä pitäisi pystyä ennakoimaan tehokkaasti. Miten se onnistuu?
Kun harkitset sisältöjen muokkaamista, kannattaa se aloittaa muokkaamalla ajattelutapaasi sisällöstä ja sen roolista. Sinun tulee ensin miettiä aihetta – asiaa, josta yleisösi saattaa olla kiinnostunut. Sinun tulee myös ymmärtää, mikä aiheessa on se, joka vetää puoleensa. Ymmärrä yleisiä kysymyksiä, väärinkäsityksiä, tarpeita ja virheitä – kaikkea, missä asiantuntemuksesi voi tarjota arvoa.
Älä siis keskity vain yhteen asiasanaan, vaan rakenna niistä kokonaisuuksia niihin liittyvien termien kautta.