Olen huomannut yritystoimintaa tehdessäni, että yleinen ongelma yrityksen viestinnässä on suunnitelman puute. Viestintää julkaistaan ajattelematta konkreettisesti eteenpäin. Yrityksen työntekijät ovat saattaneet käydä kuuluilla kursseilla, mutta tekeminen on osoittautunut vaikeaksi, vaikka kurssilla se saattoi olla helppoa. Toisaalta taas joidenkin markkinointiyritysten kanssa käynnistämiseen kuluu runsaasti aikaa, ja käteen jää lopuksi vain iso lasku.
Punakynäpaholainen-metodilla menemme suoraan asiaan. Luon yhdessä kanssasi yrityksellesi toimivan somestrategian, jonka jälkeen aloitamme houkuttelevan ja SEO-ystävällisen sisällöntuotannon kielenhuoltoa unohtamatta. Saat sisällöt suunnitellusti monipuolisiin tarpeisiin digitaalisessa maailmassa:
Minulle eivät ole outoja myöskään yrityksen perustoimintaan kuuluvat erilaiset markkinointikampanjat ja tapahtumaviestintä, esim. messuille. Ne suunnittelen ja toteutan yhdessä kanssasi tehostamaan myyntiä entisestään.
Missioni on selättää yrityksesi markkinointikaaos sekä viestintätiltti. Tutustu Punakynäpaholainen®-metodin mahdollisuuksiin!
Jokainen yritys tarvitsee näkyvyyttä edistävät sisällöt, joissa teksti, kuvat sekä videot yhdistyvät laadukkaassa suhteessa.
Punakynäpaholaisena missioni on fiksusti sanottuna (fs.)
Ulkopuolisena asiantuntijana avaan ovet kohti näkyvämpiä sisältöjä sekä tuloksia. Ei enää stressaavaa pohdintaa kenelle, mitä, milloin, miten ja kuka.
Et ole ensimmäinen, joka pohtii näin. Kun tekeminen hoidetaan systemaattisesti ja kurinalaisesti, se tuottaa tuloksia.
Ole hyvä vain. Jos saat hyviä tuloksia aikaan, muistathan mainita minut lähteenä ja levittää ilosanomaa eteenpäin.
Älä huoli. Apusi on ihan tässä lähellä. Pääset hyödyntämään Punakynäpaholainen®-metodin tuloksia joko 1) antamalla ohjat minulle tai 2) antamalla minun valmentaa sinut Punakynäpaholainen®-metodin mestariksi.
Mitään ei voi tehdä ilman selkeää suunnitelmaa. Se on metodin ydin. Järjestetään n. 2 viikkoa ennen h‑hetkeä.
Rakennan suunnitelman mukaisesti julkaisukuntoon seuraavan kuukauden sisällöt. Valmista noin viikon päästä suunnittelupalaverista.
Ennen sisältöjen julkaisua, pääset käymään läpi julkaisut ja tarvittaessa muuttamaan sisältöjä haluamaasi suuntaan. Yleensä kaipaa vain 2 päivää.
Julkaisujen rakentaminen sovittuihin kanaviin ja niiden ajastus sovitulla tavalla. Yleensä kuukauden 1. päivä on h‑hetki.
Seuraan julkaisujen tehokkuutta sekä kehitän tulevia sisältöjä näiden tietojen avulla. Yhteenveto tiedossa edelliseltä kuulta n. 5. päivä
Viestintätuokion tarkoitus on selvittää, millaista apua yrityksesi kaipaa Punakynäpaholaiselta. Kaikki viestintä kaipaa suunnitelmaa, ja viestintätuokiossa on tarkoitus pohtia ja selvittää, mitä yrityksesi on tehnyt viestinnän sekä näkyvyyden eteen + mitä tavoitteita teillä on sen suhteen.
Haluatko kysyä jotain? Kaipaatko tukea?
Varaa aika ja keskustellaan.
Soita 050 536 2381 tai lähetä sähköpostia
henna@punakynapaholainen.fi.