FasterSkating & Punakynäpaholainen
Asiakasreferenssi - Miten Punakynäpaholainen auttoi tätä yritystä?

Fas­terS­ka­ting & Puna­ky­nä­pa­ho­lai­nen

Miellyttäviä asiakkaita ovat pienyritykset, jotka tietävät, mitä he haluavat. Autoin FasterSkatingia näkymään sekä löytymään helpommin verkon kautta. Verkkosivut ovat nyt yrityksen selkeä koti sekä kivijalkaliikkeessä on esillä olennainen tieto infotaulun kautta.

Kun yri­tyk­sel­lä on halu kehit­tää ja moni­puo­lis­taa koh­de­ryh­mäl­leen näky­viä sisäl­tö­jä, sil­loin Puna­ky­nä­pa­ho­lai­nen tulee avuk­si ja täyt­tää asiak­kaan tar­peet per­soo­nal­li­sel­la ja erot­tu­vam­mal­la taval­la. Jos­kus yri­tys on toi­mi­nut jon­kin aikaa, mut­ta ei ihan niin näky­väs­ti kuin oli­si toi­vo­nut. Sil­loin tulee aika raken­taa toi­min­nal­le koti sekä akti­voi­da sosi­aa­li­nen media. Täl­lais­ta toi­voi oulu­lai­nen Fas­terS­ka­ting ja toi­mi­tus­joh­ta­ja Mar­ko Yli­nie­mi.

Mar­kon yri­tys Fas­terS­ka­ting toi­mii luis­te­li­joi­den tuke­na eli yllä­pi­tää ja huol­taa hei­dän tär­kein­tä työ­vä­li­net­tään eli luis­tin­ta. Yri­tys on toi­mi­nut jon­kin aikaa eli heil­lä on ollut muu­ta­ma luot­to­asia­kas sekä aktii­vis­ta huol­to­toi­min­taa. Yri­tyk­sen teki­jät —  Mar­ko, Kale­vi ja Jan­ne — tun­te­vat eten­kin jää­kiek­koa­lan, kos­ka he ovat olleet aktii­vi­ses­ti muka­na mm. Suo­men U18- ja U17-maa­jouk­kuei­den huol­ta­ja­na sekä Kärp­pien huol­ta­ji­na. Vii­mei­sen vuo­den aika­na he ovat hil­jal­leen alka­neet kehit­tää näky­vyyt­tään koh­de­ryh­mäl­leen — luis­tin­ten huol­toa kai­paa­vil­le har­ras­ta­jil­le ja ammat­ti­lai­sil­le. Sii­tä syn­tyi tar­ve verk­ko­si­vuil­le, sosi­aa­li­sen median akti­voin­nil­le sekä pal­ve­lu­ti­lo­jen ehos­tuk­sel­le.

Puna­ky­nä­pa­ho­lai­se­na olen sisäl­lön­tuot­ta­ja, haa­mu­kir­joit­ta­ja sekä moni­puo­li­nen digi­taa­lis­ten sisäl­tö­jen kir­joit­ta­ja, mut­ta teen myös net­ti­si­vu­ja ja mark­ki­noin­ti­ma­te­ri­aa­le­ja. Raken­sin Fas­terS­ka­tin­gil­le uudet verk­ko­si­vut, annoin sisäl­tös­par­raus­ta some­työs­ken­te­lyyn sekä toteu­tin asia­kas­ti­lo­jen info­näyt­töön info- ja mai­nos­si­säl­löt. Lisäk­si en jätä kos­kaan asia­kas­ta­ni yksin, vaan spar­raan hei­tä tar­vit­taes­sa toi­mis­ta, joi­ta he voi­si­vat teh­dä lisä­täk­seen näky­vyyt­tä näi­den perus­toi­mien jäl­keen. Pää­asia, että kai­kel­la toi­min­nal­la oli “koti”, mis­tä saa nyt lisää tie­toa yri­tyk­ses­tä, teki­jöis­tä sekä pal­ve­luis­ta. Sin­ne on help­po ohja­ta asias­ta kiin­nos­tu­nei­ta.

Henna Eklund - Punakynäpaholainen - Sisältötiltin selätyspalvelut - Monipuolinen asiantuntija

Verk­ko­si­vut: 

One­pa­ge-koko­nai­suus täyt­tää Fas­terS­ka­tin­gin perus­tar­peet.

Mie­les­tä­ni kes­keis­tä kai­kel­le toi­min­nal­le on, että yri­tyk­sen tie­doil­la on pysy­vä koti. Yri­tyk­sen koos­ta riip­puu, kan­nat­taa­ko sivu­jen olla moni­si­vui­set vai ei. Fas­terS­ka­tin­gil­le verk­ko­si­vuk­si riit­ti one­pa­ge-koko­nai­suus, kos­ka kaik­ki pal­ve­lut tuo­te­taan kon­kreet­ti­ses­ti kivi­jal­ka­liik­kees­sä. Verk­ko­si­vu­jen on tar­koi­tus tar­jo­ta poten­ti­aa­li­sel­le asiak­kaal­le tie­dot, joi­den poh­jal­ta hän voi ottaa yhteyt­tä.
Fas­terS­ka­ting ei ole ver­kos­sa toi­mi­va yri­tys tai verk­ko­kaup­pa, vaan yri­tyk­sel­lä on kivi­jal­ka­lii­ke Oulun Rus­kos­sa. Kivi­jal­ka­liik­kees­sä sijait­se­vat kaik­ki olen­nai­set työ­ka­lut eli luis­tin­ten teroi­tuk­seen sekä huol­toon liit­ty­vät ammat­ti­ta­son väli­neet. Kun läh­dim­me suun­nit­te­le­maan verk­ko­si­vusi­säl­tö­jä, otim­me huo­mioon juu­ri tämän aspek­tin. Kaik­kea tie­toa ei tar­vit­si­si ker­toa verk­ko­si­vuil­la, vaan verk­ko­si­vu­jen tuli­si hou­ku­tel­la sekä joh­dat­taa asia­kas kivi­jal­ka­liik­kee­seen.

Verk­ko­si­vuis­sa pää­dyim­me one­pa­ge-koko­nai­suu­teen eli kaik­ki verk­ko­si­vu­jen kaut­ta väli­tet­tä­vä tie­to löy­tyi­si asia­kas­ta hel­poi­ten pal­ve­le­vas­ti yhdel­tä sivul­ta. Tämä on tär­ke­ää eten­kin nopeas­sa tie­don­haus­sa. Tär­keäk­si näim­me, että asia­kas löy­täi­si sivuil­ta:

  • Pal­ve­lut ja pal­ve­lu­ku­vauk­set
  • Hin­nas­ton
  • Asia­kas­re­fe­rens­sit
  • Tär­keim­mät yhteys­hen­ki­löt
  • Aukio­loa­jat sekä sijain­nin
“X.”

Mar­ko Yli­nie­mi, Fas­terS­ka­ting

Pro­jek­ti oli onnis­tu­nut. Verk­ko­si­vut ovat lisän­neet yhtey­den­ot­to­ja sekä kas­vat­ta­neet luot­ta­mus­ta teki­jöi­hin. 

Pal­ve­lu­näy­tön diat ja koh­de­ryh­mäl­le jaet­ta­va tie­do­te: 

Aut­ta­vat yri­tys­tä paran­ta­maan asia­kas­ko­ke­mus­ta, edis­tä­mään myyn­tiä ja tehos­ta­maan vies­tin­tää.

Yri­tyk­sen työn­te­ki­jät pal­ve­le­vat asia­kas­ta Fas­terS­ka­tin­gin työ­ti­lois­sa. Asia­kas on usein pai­kal­la nopeis­sa luis­tin­ten terien ehos­tuk­sis­sa tai sit­ten asia­kas toi­mit­taa luis­ti­men­sa tiloi­hin ja hakee ne, kun työ on teh­ty. Miten asia­kas­ko­ke­mus­ta voi­si kehit­tää posi­tii­vi­sem­mak­si? 

Raken­sin yri­tys­ti­lo­jen pal­ve­lu­näy­töön diat, joi­den avul­la on tar­koi­tus herät­tää asiak­kai­den huo­mio, viih­dyt­tää odo­tusai­ka­na ja tutus­tut­taa hei­dät mui­hin Fas­terS­ka­tin­gin pal­ve­lui­hin. Näyt­tö­tau­lut aut­ta­vat vah­vis­ta­maan yri­tyk­sen brän­diä ja vies­ti­mään yri­tyk­sen arvo­ja ja tari­noi­ta visu­aa­li­ses­ti hou­kut­te­le­val­la taval­la. Ne aut­ta­vat luo­maan tun­net­ta laa­dus­ta ja luo­tet­ta­vuu­des­ta.

Raken­sin tie­dot­teen mark­ki­noin­tia­vuk­si. Tie­dot­tei­den avul­la yri­tys pait­si välit­tää tär­ke­ää tie­toa toi­mi­ti­las­saan käy­vil­le asiak­kail­le, mut­ta myös raken­taa ja yllä­pi­tää suh­det­ta asiak­kai­siin­sa, edis­tää myyn­tiä ja vah­vis­taa brän­diä. Tie­dot­teen avul­la puhu­tel­tiin juu­ri kah­ta tär­kein­tä asia­kas­ryh­mää — jää­kiek­koi­li­joi­ta sekä tai­to­luis­te­li­joi­ta. 

“X.”

Mar­ko Yli­nie­mi, Fas­terS­ka­ting

Tie­do­te onnis­tui asiak­kaan mie­les­tä hyvin. Kos­ka nyt poh­ja on val­mis, sitä voi mukaut­taa koh­de­ryh­män mukaan sisäl­löl­tään. Pää­asia, että visu­aa­lis­ten ele­ment­tien sekä sel­keän teks­tin avul­la se tuo esiin yri­tyk­sen kes­kei­set pal­ve­lut.

Kiin­nos­tuit­ko? Varaa puo­len tun­nin Vies­tin­tä­tuo­kio kans­sa­ni. 
Punakynäpaholainen | Henna Eklund - Apusi kaikissa markkinointiviestinnän asioissa.

Punakynä­paholainen® -

Raken­nan sisäl­löt nopeas­ti sekä laa­duk­kaas­ti

Haluat­ko kysyä jotain? Kai­paat­ko tukea?

Ota yhteyt­tä ja kes­kus­tel­laan.

Soi­ta 050 536 2381 tai lähe­tä säh­kö­pos­tia

henna@punakynapaholainen.fi.

Tutus­tu mui­hin asia­kas­ta­ri­noi­hin.
Puna­ky­nä­pa­ho­lai­nen® | Refe­rens­sit

Mitä asiak­kaa­ni ovat sano­neet työs­ken­te­lys­tä kans­sa­ni?

“Hen­na ei pel­käs­tään tee upe­aa teks­tiä, vaan muo­toi­lee ja luo teks­til­le ja lay­ou­til­le aivan uuden ulot­tu­vuu­den! Suo­sit­te­len!”
Juk­ka Vuo­ki­la
Yrit­tä­jä
“Hen­nan kans­sa oli help­po työs­ken­nel­lä. Hän toi­mi itse­näi­ses­ti, joka oli hel­po­tus meil­le. Toi­mi­tim­me alus­sa vain aineis­ton ja sit­ten oiko­luim­me val­miin tari­nan. Hen­nan raken­ta­ma yri­tys­ta­ri­na oli läm­min­hen­ki­nen ja kos­ket­ta­va, aivan lois­ta­va.”
Ari-Pek­ka Sil­van
Toi­mi­tus­joh­ta­ja, Laa­tu­ko­ru Oy
“Idea­ri­kas­ta ja oival­ta­vaa jäl­keä ja osu­vaa sanoi­tus­ta yri­tys­ten sosi­aa­li­sen median vies­tin­näs­sä. Erit­täin tai­ta­va Lin­ke­dIn-osaa­ja ja ‑kou­lut­ta­ja, suo­sit­te­len läm­pi­mäs­ti!”
Ismo Sal­me­la
Yri­tys­kou­lut­ta­ja, OSAO
“Hen­nas­ta on suu­ri apu. Hän osaa pukea sanoik­si sen, mitä minä ajat­te­len. Lisäk­si Hen­na osaa myös ohjeis­taa minua oike­aan suun­taan. Minul­la on visio­ni ja haluan teh­dä täs­tä yri­tyk­ses­tä näköi­se­ni.”
Mar­jo Juu­jär­vi
Juu­jär­vi LKV
“Puna­ky­nä­pa­ho­lai­sen kans­sa on hyvä, help­po ja vai­va­ton­ta työs­ken­nel­lä! Hän sai suun­ni­tel­mat pape­ril­le ja nyt on help­po toteut­taa omaa some­mark­ki­noin­tia niin nykyi­sil­le kuin mah­dol­li­sil­le uusil­le asiak­kail­le­kin.”
Jan­ne Väy­ry­nen
Yrit­tä­jä, Oulun Isän­nöin­ti­kes­kus Oy
“Hen­na toi some­ka­na­vii­ni uusia tuu­lia per­soo­nal­li­sil­la ideoil­laan ja ammat­ti­mai­ses­ti kir­joi­te­tul­la sisäl­löl­lä. Saim­me myös nos­tet­tua net­ti­si­vu­jen kävi­jä­mää­rää huo­mat­ta­vas­ti yhteis­työm­me aika­na ja lii­dien mää­rä lisään­tyi. Yhteis­työ Hen­nan kans­sa oli jous­ta­vaa ja nope­aa, ja koen että sain Hen­nal­ta pal­jon roh­keut­ta käyt­tää ole­mas­sao­le­vaa sisäl­töä uudel­la ja raik­kaal­la taval­la. Suo­sit­te­len läm­pi­mäs­ti Hen­nan some- ja haku­ko­neo­saa­mis­ta yri­tyk­se­si menes­tys­tä vauh­dit­ta­maan!”
Lii­si Pet­ters­son
Lau­lu­pe­da­go­gi ja voko­lo­gi, Ääni­luot­si