"Kirjoitettu sisältö" | Punakynäpaholainen® | Henna Eklund

Uusien tuulten puhaltaessa olen jälleen katsellut kriittisellä ja kehittävällä silmällä Linkedin-profiiliani. Ajoittain huomaan siellä kehitettävää. Miten sisältö on mahdollista saada vahvemmin tehokäyttöön markkinointimielessä. Tiesitkö, että sisällöt saa tehokäyttöön erinomaisesti mikrosisältöinä?...

Erinomaiset kiitosviestit muistetaan asiakasviestinnässä. Ilman asiakasta ei ole liiketoimintaa, joten asiakkaan muistaminen kiitoksella ostoksen jälkeen on vähintä, mitä yritys voi tehdä. Se on myös helpoin tapa saada jaettua iloinen mieli. Valitettavasti on myös yrityksiä, joilta kiitosta ei tipahda....

Miten yritystarinat kerrotaan iskevästi, osuvasti ja koukuttavasti? Jos yrityksestä kerrotaan tarina, miten se rakennetaan? Mikä on yritystarinan idea? Nämä ovat peruskysymykset, jotka kuulen aloittaessani työt. Paras kommentti, jonka kuulin: "Ei nyt v**** mitään romaania tarvitse kirjoittaa!" ...